بنر چراغستان

شوروم و فروشگاه کالای برق اصفهان

در اصفهان ، اصفهان
کد آگهی : 9031
    کشور سازندهایران
    قیمت630,000 تومان
    خیابانخیابان فردوسی - کوچه 29
    استاناصفهان
    شهراصفهان
    ضمانت3 سال

بزرگترین شوروم و فروشگاه کالای برق اصفهان

فروش محصولات برقی و الکترونیکی اعم از درب بازکن های صوتی و تصویری، سیستم های روشنایی و لامپ، سیستم های حفاظتی و امنیتی، سیم و کابل و …. به صورت خرد و عمده

کارت ویزیت فروشگاه کالای برق

پشت کارت ویزیت

جهت اطلاعات بیشتر با شماره های تماس

03132202233

03132503293

03132503276

03132503265

09134255661

تماس حاصل فرمایید.

وبسایت ما چراغستان

https://cheraghestan.com

فروشگاه لوازم روشنایی اصفهان ، فروش عمده انواع لوازم برقی

در بزرگترین شوروم و فروشگاه کالای برق اصفهان، انواع لامپ ال ای دی، چراغ خطی، چراغ سنسوردار، چراغ سقفی، چراغ توکار، پروژکتور، آیفون های تصویری و صوتی، قفل های برقی، جک برقی، دوربین مدار بسته، سیم و کابل برق و … از برترین برندهای معتبر داخلی همچون؛ پارس شعاع توس، والانور، آرش، الکتروپیک، یوتاب، سیم و کابل افلاک به صورت خرد و عمده به فروش می رسد.

جهت مشاهده مشخصات و قیمت هر کدام از محصولات، می توانید بر روی عکس یا عنوان بالای آن کلیک کنید تا مستقیماً وارد فروشگاه اینترنتی کالای برق اصفهان شوید و خرید و سفارشتان را تکمیل نمایید.

انواع لامپ ال ای دی آرش

لامپ های ال ای دی آرش دارای کیفیت، طول عمر و دوام بالا با قدرت نوردهی بالا می باشند و در توان و شکل های متنوعی مانند؛ حبابی، استوانه ای موجود است. همچنین این لامپ ها دارای گارانتی و خدمات پس از فروش یک ساله نیز هستند.

 

جهت مشاهده و خرید روی عکس کلیک نمایید تا به فروشگاه اینترنتی تغییر مسیر داده شوید.

………………………………………………………….

چراغ های خطی پارس شعاع توس

چراغ های خطی پارس شعاع توس به صورت توکار و روکار در ابعاد و وات های متنوع هستند. همچنین دارای گارانتی 2 ساله تعویض کالا نیز می باشند.

 

جهت سفارش این محصول بر روی تصویر بالا کلیک کنید.

…………………………………………………

چراغ های سنسوردار پارس شعاع توس در عمده فروشی برق اصفهان

چراغ های هوشمند سنسوردار پارس شعاع توس با 2 سال ضمانت تعویض کالا یکی از برترین محصولات این شرکت است که با استفاده از سنسور PIR و فتوسل عمل می کنند و نسبت به تغییرات نور محیط بسیار حساس می باشند.

 

یکی از لوازم مورد نیاز داشتن یک خانه هوشند، داشتن چراغ هوشمند است.

………………………………………………..

انواع چراغ سقفی روکار پارس شعاع توس در فروشگاه برق اصفهان

چراغ های سقفی پارس شعاع توس که شامل پنل لایت و سقفی روکار دایره و مربع است، بسیار پرفروش است و دارای کیفیت و طول عمر بالایی است. این محصول نیز دارای گارانتی تعویض 2 ساله می باشد.

…………………………………………………

چراغ های توکار پارس شعاع توس و والانور در فروشگاه فردوسی

 

چراغ های توکار پارس شعاع توس و والانور که در داخل کناف یا دیوار قابل نصب هستند، دارای ضمانت 2 ساله تعویض می باشند. این چراغ ها به دو شکل COB (نور متمرکز) و SMD (نور پخش و گسترده) وجود دارند و همچنین دارای کیفیت بسیار خوبی هستند. جهت سفارش این محصول می توانید بر روی تصویر زیر کلیک کنید تا لیست کلیه این چراغ ها را مشاهده و سفارشتان را ثبت نمایید.

…………………………………………………

انواع پروژکتور پارس شعاع توس در فروشگاه فردوسی اصفهان

انواع پروژکتور پارس شعاع توس باضمانت دو ساله تعویض به صورت COB و SMD را می توانید از فروشگاه اینترنتی کالای برق اصفهان خریداری نمایید.

…………………………………………………

انواع درب بازکن تصویری و صوتی الکتروپیک در فروشگاه برق فردوسی اصفهان

آیفون های تصویری و صوتی الکتروپیک با مشخصات جدید و به روز، در سایزهای 4.5،7 و 10 اینچ و رزولوشن بالا، کیفیت تصویر HD ، قابلیت اتصال به انواع سیستم های کنترل دسترسی اعم از بلوتوث، وای فای، RFID و … دارای سوئیچر ضد سرقت، قابلیت دید در شب، دارای ارتباط داخلی یک به یک و همه با هم، ارتباط با آسانسور و … از برترین برندهای آیفون می باشد. تمامی محصولات این شرکت دارای گارانتی 2 تا 4 ساله می باشند.

 

جهت سفارش آیفون های الکتروپیک بر روی تصویر بالا کلیک کنید.

…………………………………………………

خرید انواع قفل و جک برقی یوتاب

قفل های برقی و جک برقی یوتاب مناسب درب های نفر رو و یا حتی پارکینگی می باشد. همچنین برخی از مدل های آن دارای ریموت برای باز کردن درب ورودی است. جنس این قفل ها از فولاد است و دارای گارانتی 2 ساله و خدمات پس از فروش می باشد. جک برقی یوتاب نیز از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است که به قفل های برقی وصل می شود و با استفاده از ریموت قابلیت باز و بسته شدن از راه دور را دارد. همچنین دارای سیستم auto closing و توقف آنی درب در حال حرکت و سیستم ایمنی over load نیز می باشد، این محصول نیز دارای گارانتی 3 ساله می باشد.

…………………………………………………

خرید سیم و کابل افلاک

 

انواع سیم و کابل برق افلاک را می توانید از فروشگاه اینترنتی برق اصفهان مشاهده و تهیه نمایید. سیم و کابل افلاک از برترین برندهای سیم و کابل در ایران است که دارای انواع مختلفی مانند؛ استخوانی، افشان، زوجی، کیسه ای، نایلون، ارت، کابل آنتن، شبکه، کابل های 3.5 رشته ای و …. می باشد. سیم و کابل افلاک دارای روکش PVC است که بسیار مقاوم است.

جهت خرید محصولات شوروم و فروشگاه کالای برق اصفهان می توانید روی هر عکس کلیک یا با شماره های درج شده در بالای صفحه نماس حاصل فرمایید.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

اشتراک گذاری آگهی

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه