بنر چراغستان

پروژکتور آتریا ۵۰ وات MCOB پارس شعاع توس

در اصفهان
کد آگهی : 7592
    کشور سازندهایران
    شرکت سازندهپارس شعاع توس
    قیمت310,000 تومان
    استاناصفهان
    ضمانت2 سال
    کانال تلگرامt.me/cheraghestancom

پروژکتورها معمولا در مواردی استفاده می شوند که نیاز به نور زیاد وجود دارد.نورپردازی ساختمان ها و بناها و آبنما ها و بیلیوردها چند نمونه از کاربرد پروژکتور است. فناوری MCOB در پروژکتور های با توان پایین به کار می روند و نور بسیار زیادی تولید می کند. پروژکتور آتریا با توان 50 وات از محصولات شرکت پارس شعاع توس نوری برابر 4000Lm تولید می کند که در مقایسه با مصرف پایین آن نور قابل توجهی است. این محصول تنها دارای یک رنگ نور سفید می باشد.

وجود چیپ mcob که به معنی قرار گرفتن چند بورد cob در یک پروژکتور می باشد باعث می شود که اینگونه پروژکتور ها بازدهی نور بسیار خوبی داشته باشند. نوردهی پروژکتور های cob و mcob به صورت متمرکز می باشد و برخلاف پرژکتور های smd که نور را به صورت گسترده در جهات مختلف پخش می کنند این پروژکتور نور متمرکز تری دارد.

وجود لامپ های ال ای دی در این پروژکتور برتری های بسیاری نسبت به پروژکتور های قدیمی به آن بخشیده است. اولین برتری تولید نور بسیار زیاد با مصرف پایین تر نسبت به لامپ های قدیمی می باشد. لامپ های ال ای دی درصد بیشتری از انرژی الکتریکی را به روشنایی تبدیل می کنند که نتیجه آن نور بسیار زیاد در برابر مصرف کم می باشد در صورتی که لامپ های قدیمی مقدار زیادی از انرژی الکتریکی را با تبدیل کردن آن به گرما هدر می دهند. برتری بعدی تولید گرما کمتر می باشد که همانطور که پیش تر ذکر شد به دلیل تبدیل انرژی به روشنایی و عدم اتلاف انرژی باعث تولید گرما کمتر و در نتیجه طول عمر بیشتر می شود. همچنین پرژکتور هایی که با فناوری LED ساخته می شوند هیچگونه اشعه مضری ندارند.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه