بنر چراغستان

حبابی آرش 30 وات

در اصفهان
کد آگهی : 6756
    کشور سازندهایران
    قیمت0 تومان
    خیابانپروین
    استاناصفهان
    کانال تلگرامt.me/cheraghestancom

لامپ ال اي دي استوانه‌ای 30 وات آرش

استفاده از لامپ های ال ای دی به جای لامپ های رشته ای و کم مصرف در دراز مدت تاثیر بسیار زیادی بر صرفه جویی در مصرف برق خواهد داشت. دلیل آن هم این است که لامپ های رشته ای و قدیمی بیش از 70% انرژی برق را به گرما تولید می کنند و تنها بخش کوچکی از آن را به روشنایی تبدیل کرده و اتلاف انرژی زیادی دارند و در صورتی که برای مدت طولانی روشن بمانند محیط را گرم می کنند که این مسئله برای شهرهای گرمسیری و روزهای تابستان می تواند آزاردهنده باشد. اما برخلاف آنها لامپ های ال ای دی هیچگونه تولید گرمایی ندارند و این به دلیل تبدیل بیشتر انرژی الکتریکی به روشنایی است.

لامپ ال اي دي استوانه‌ای 30 وات آرش با بهره گیری از فناوری ال ای دی دارای نور بسیار زیادی می باشد که بیش از 70% انرژی الکتریکی را به انرژی روشنایی تبدیل می کند و با این کار از اتلاف انرژی جلوگیری می کند که در صورت استفاده طولانی مدت و جایگزینی لامپ های قدیمی پر مصرف با این لامپ می توانید هزینه های ناشی از مصرف برق توسط لامپ ها را تا 80% کاهش دهید زیرا این لامپ ها چند برابر یک لامپ رشته ای با همین توان مصرفی نور تولید می کنند.

این محصول دارای شار نوری 2700 لومن بوده و نور بسیار زیادی که فاقد اشعه فرابنفش و مادون قرمز است تولید می کند که 30000 ساعت عمر مفید دارد و با خاموش و روشن شدن مداوم نمی سوزد. این لامپ ال ای دی که ساخت شرکت آرش ترانس می باشد دارای 1 سال ضمانت بوده و در رنگ های نور سفید و آفتابی موجود می باشد.

مشخصات:
ولتاژ : 220_240

جریان : 180 میلی آمپر

شار نوری : 3600 لومن

جایگزین رشته ای : 300 وات رشته ای

رنگ نور : سفید ، آفتابی

نوع سرپیچ :27 E

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه