بنر چراغستان

چراغ لاینر خطی ۲۰ وات مدل آرمان پارس شعاع تابا

در اصفهان
کد آگهی : 7546
    کشور سازندهایران
    شرکت سازندهپارس شعاع تابا
    قیمت65,000 تومان
    استاناصفهان
    ضمانت2 سال
    کانال تلگرامt.me/cheraghestancom

یکی از راه های کارآمد در کاهش هزینه های ناشی از مصرف برق، جایگزین کردن لامپ ها و دیگر چراغ های قدیمی پرمصرف با نمونه کم مصرف آن می باشد. با اختراع چراغ های رشته ای تحول بزرگی در زندگی مردم ایجاد شد و تا مدت ها این چراغ ها از رایج ترین و محبوب ترین محصولات روشنایی در بین مردم بودند. اما بعد از گذشت سالها و پیشرفت علم و تکنولوژی محصولات جدید با کارایی بهتر از جمله چراغ های کم مصرف و ال ای دی استفاده از لامپ های قدیمی کم کم کاهش پیدا کرد.

لامپ های ال ای دی نسبت به لامپ های قدیمی تر مزیت های بسیاری دارد که از جمله این مزیت ها مصرف بسیار پایین، نور سالم و عدم تولید گرما هستند. لامپ های ال ای دی در ساختار محصولات بسیاری به کار گرفته شدند که از جمله آن می توان به چراغ های خطی یا لاینر اشاره کرد. چراغ های خطی ال ای دی گزینه بسیار مناسب و مقرون به صرفه ای برای جایگزینی با لامپ مهتابی های قدیمی می باشد. مهتابی های قدیمی دارای مواد سمی و نور کدر و کمی هستند که این موارد در چراغ های لاینر ال ای دی پارس شعاع تابا دیده نمی شود.

چراغ خطی 20 وات مدل آرمان از محصولات شرکت پارس شعاع تابا والانور می باشد که دارای نور بسیار خوب و یکدست و شفاف بدون فلیکر می باشد. شار نوری این چراغ 1600 لومن می باشد که در برابر توان 20 وات نور بسیار خوب و قابل توجهی می باشد همچنین طول این چراغ 50 سانتی متر بوده و طراحی زیبا و دارای انحنا دارد.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه