بنر چراغستان

پنل تصویری الکتروپیک مدل رندا ۱ تا ۱۰ واحدی

در اصفهان
کد آگهی : 7431
    کشور سازندهایران
    شرکت سازندهالکتروپیک
    قیمت0 تومان
    خیابانپروین
    استاناصفهان
    ضمانت3 سال
    کانال تلگرامt.me/cheraghestancom

پنل تصویری الکتروپیک مدل رندا 1 تا 10 واحدی

شرکت الکتروپیک بزرگترین و به نام ترین شرکت تولید کننده انواع آیفون های تصویری و صوتی در ایران می باشد که محصولاتی مطابق با استاندارد های اروپایی تولید و به بازار عرضه می نماید. محصولات این شرکت تحت بهترین شرایط و با بهترین مواد اولیه تولید می شوند و در مقایسه با محصولات سایر شرکت ها دوام و طول عمر بالایی دارند.

پنل تصویری رندا یا renda electropeyk جدید ترین محصول این شرکت می باشد که اخیرا به بازار روانه شده است. از ویژگی های منحصربفرد این محصول می توان به طراحی بسیار زیبا و مدرن آن اشاره کرد. رندا قابلیت های ویژه دیگری نیز در خود جای داده است که این پنل را از سایر پنل های تصویری متمایز می کند. از جمله این ویژگی ها می توان به قسمت LED بار آن اشاره کرد که از نوع لمسی بوده و وضعیت تماس با واحد را نشان می دهد.

این پنل دارای گواهینامه استاندارد IP34 می باشد که نشان می دهد محصول ضد آب بوده و در برابر گرد و غبار مقاوم است. امکان قرار دادن رمز عبور برای هر واحد وجود دارد که با وارد کردن آن توسط شخص درب باز خواهد شد.

ویژگی های ظاهری پنل تصویری الکتروپیک مدل رندا
این پنل به شکل مستطیل و از جنس فلز مقاوم است که بر روی آن دو قسمت مستطیلی دیگر دیده می شود. در قسمت راست نام الکتروپیک در بالا و قسمت انتخاب واحد در پایین آن قرار داردکه با رنگ سفید به راحتی قابل تشخیص است. در سمت چپ آن دوربین فوق العاده باکیفیت و قسمت بلندگو قرار دارد.

این محصول کاملا با محیط زیست سازگاری دارد و در ساخت آن از هیچگونه عنصر مضر یا غیر مجازی استفاده نشده است. این محصول همچنین دارای منو تنظیمات می باشد که امکان تنظیم رنگ ال ای دی ،رمز عبور و سایر تنظیمات را فراهم می آورد.

renda electropeyk و تمام محصولات الکتروپیک دارای خدمات پس از فروش می باشند که شامل سه سال ضمانت بوده و کلیه این خدمات توسط نمایندگی های فعال الکتروپیک در سراسر ایران ارائه می گردد. خرید آنلاین آیفون های الکتروپیک و تحویل سریع آنها از طریق فروشگاه اینترنتی چراغستان امکان پذیر است.

این پنل در واحد های مختلف شامل تک واحدی ، دو واحدی ، سه واحدی ، چهار واحدی ، پنج واحدی ، شش واحدی ، هفت واحدی ، نه واحدی و ده واحدی موجود می باشد که ابعاد آن در تمامی آنها یکسان می باشد.

کیفیت و گارانتی این محصول
تمامی محصولات شرکت الکتروپیک دارای ضمانت 3 ساله می باشند و با به روز ترین استاندارد های اروپا و در ساخت آنها بهترین مواد اولیه به کار می رود. این شرکت علاوه بر ضمانت تعویض، خدمات پس از فروش نیز در نظر گرفته است که توسط نمایندگی های خدمات پس از فروش ارائه می شود.

پنل های دم دری رندا از جنس فلز مقاوم ساخته می شوند و کاملا ضد آب و گرد و غبار هستند و تحمل هر نوع شرایط آب و هوایی را دارند بنابر این امکان نصب و استفاده این محصول در تمام نقاط کشور با هر نوع آب و هوا امکان پذیر می باشد.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه