بنر چراغستان

سقفی روکار رونا ۶۰*۶۰ پارس شعاع توس ۶۵ وات

در اصفهان
کد آگهی : 7588
    کشور سازندهایران
    شرکت سازندهپارس شعاع توس
    قیمت537,000 تومان
    استاناصفهان
    ضمانت2 سال
    کانال تلگرامt.me/cheraghestancom

مجموعه محصولات روکار رونا محصول شرکت پارس شعاع توس در زمره محصولات با نصب آسان می باشد.منظور از نصب آسان ،نصب به صورت روکار است.پنل های روکار بر روی سطح نصب می شوند و نیازی به ایجاد حفره یا فضای خالی در درون سقف ندارند. این پنل در ابعاد 60*60 می باشد و طراحی با ظرافت و زیبایی دارد.این محصول توان 60 وات،رنگ نور مهتابی, سفید آفتابی و شکل ظاهری مربعی دارد.

پنل روکار طرح رونا دارای فناوری SMD LED است. فناوری SMD باعث می شود قطعات گرمای بسیار ناچیز تولید کنند و از آنجایی که گرما طول عمر کالا را کاهش می دهد محصولاتی که دارای این فناوری هستند طول عمر بیشتری دارند.همچنین این محصولات گرمای کمتری به محیط می دهد. چراغ های ال ای دی ویژگی های منحصر به فردی دارند.نور بیشتر ،عمر طولانی تر و مصرف خیلی پایین تعدادی از این ویژگی ها می باشد. لامپ های ال ای دی درون این پنل ها باعث میشود نور تولید شده توسط آن بسیار بیشتر از محصولات و پنل های قدیمی باشد و نور بیشتری تولید کند به طوری که برای بدست اوردن نوری برابر با 5600 لومن از یک چراغ قدیمی باید پنلی با واتی بسیار بیشتر از 65 وات استفاده کرد.

پنل روکار رونا 60*60 هیچگونه اشعه مضر ایکس و مادون قرمز ندارد و برای سلامتی افراد و محیط زیست مضر نیست. این مزیت ها باعث می شود خستگی چشم به حداقل برسد.نور این پنل ها یکنواخت و بدون خیرگی است. تمامی محصولات شرکت پارس شعاع دارای ۲ سال گارانتی می باشد. می توانید با اطمینان خاطر محصولات این شرکت را خریداری کنید.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه