بنر چراغستان

آیفون تصویری الکتروپیک مدل ۱۱۹۶ ۳.۵ اینچ

در اصفهان
کد آگهی : 7437
    کشور سازندهایران
    شرکت سازندهالکتروپیک
    قیمت2,100,000 تومان
    خیابانپروین
    استاناصفهان
    ضمانت3 سال
    کانال تلگرامt.me/cheraghestancom

مانیتور آیفون تصویری الکتروپیک 3.5 اینچ مدل 1196

اگر به دنبال خرید آیفون تصویری برای منزل خود هستید حتما اسم الکتروپیک به گوشتان خورده است. الکتروپیک یک شرکت ایرانی تولیدکننده انواع درب بازکن صوتی و تصویری می باشد. محصولات این شرکت با دارا بودن استاندارد های اروپایی و دانش روز ، از جمله محصولات با کیفیت به حساب می آیند.

آیفون تصویری مدل 1196 دارای نمایشگر 3.5 اینچی و طراحی زیبا می باشد. صفحه نمایش این محصول دارای تصویر رنگی و با کیفیت است. منو محصول از دو زبان انگلیسی و فارسی پشتیبانی می کند که کار با آن را بسیار ساده می سازد. این محصول با قابلیت عکس برداری و فیلم برداری انها را در حافظه SD کارت ذخیره می کند و به راحتی قابل دسترس می باشد.

تقویم آن بر روی تاریخ شمسی و میلادی قابل تنظیم است و دارای 10ملودی متنوع باشد که می توان از میان انها برگزید. آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1196 دارای رنگ ثابت و بدنه مقاوم است که در دو رنگ سفید و مشکی عرضه می شود.
مشخصات ظاهری آیفون تصویری مدل 1196
آیفون تصویری مدل 1196 در دو رنگ سفید و مشکی تولید می شود و دارای صفحه نمایش رنگی 3.5 اینچی است. کیفیت تصویر بالا و طراحی زیبا و مدرن و همچنین امکانات زیاد این مانیتور را به یکی از محبوب ترین و پر فروش ترین محصولات شرکت الکتروپیک تبدیل کرده است. در این قسمت به بررسی ویژگی های ظاهری و کاربرد کلید های کاربری آیفون تصویری 1196 می پردازیم.

صفحه نمایش 3.5 اینچی در مرکز این مانیتور قرار گرفته است و در پایین نمایشگر، آرم و نشان الکتروپیک نقش بسته است. در سمت چپ مانیتور گوشی صوتی آن برای برقراری ارتباط صوتی با پنل و شخص مراجعه کننده قرار گرفته است و در سمت راست سه عدد کلید لمسی با کاربرد های متفاوت قرار دارد که به نقش و کاربرد آن ها خواهیم پرداخت.

کلید اول با نام elevator call کلید فراخوان آسانسور می باشد. با انتخاب این گزینه آسنانسور به طور خود کار به طبقه شما خواهد آمد و دیگر نیازی نیست که برای آمدن آسانسور به سمت طبقه مورد نظر مدتی در انتظار باشد. این گزینه در مواقعی که شخص برای خروج از خانه عجله دارد بسیار کاربردی می باشد.

کلید لمسی دوم با نام درب یا door برای مشاهده کردن تصویر درب ورودی به کار می رود. با لمس این گزینه صفحه نمایشگر روشن شده و شما می توانید تصویر درب ورودی را مشاهده کنید اما برای برقراری تماس صوتی باید گوشی را بردارید تا تماس صوتی برقرار شود. کلید سوم یا Open برای باز کردن درب ورودی به کار می رود.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه