بنر چراغستان

لامپ ال‌ اي‌ دي حبابی ۱۵ وات آرش

در اصفهان
کد آگهی : 7522
    کشور سازندهایران
    شرکت سازندهآرش
    قیمت29,500 تومان
    استاناصفهان
    ضمانت1 سال
    کانال تلگرامt.me/cheraghestancom

چندی است که شرکت آرش ترانس اقدام به تولید لامپ ال ای دی حبابی کرده است و آن را با نام لامپ ال ای دی حبابی آرش به بازار عرضه می کند. محصولات شرکت آرش ترانس بسیار شناخته شده می باشد و این محصول جدید نیز مانند سایر محصولات دارای کیفیت مطلوب می باشد. لامپ های حبابی ال ای دی در مقایسه با لامپ های رشته ای و کم مصرف، مصرف بسیار پایین تری دارند که در دراز مدت باعث کاهش هزینه ها و مصرف برق می شود. این محصولات مزیت های بسیار زیادی نسبت به محصولات قدیمی تر دارند که یکی یکی به بررسی آنها می پردازیم.

اولین مزیت لامپ های ال ای دی حبابی نسبت به انواع قدیمی تر نور بسیار زیاد می باشد. لامپ های رشته ای و کم مصرف در مقایسه با این لامپ ها نور بسیار کمی تولید می کنند و مصرف بالا تری دارند. هرچند قیمت این لامپ ها نسبت به ال ای دی ها کمتر است اما با خرید و جایگزین لامپ های LED با کاهش هزینه برق این تفاوت قیمت جبران خواهد شد. بنابراین استفاده از لامپ های ال ای دی نسبت به رشته ای و کم مصرف بسیار مقرون به صرفه است.

مزیت دیگر لامپ های حبابی LED نور سالم و یکنواخت است. در ساختار این لامپ ها هیچگونه فلز یا گاز سمی به کار نرفته است بنابر این هیچگونه اشعه مضری مانند فرابنفش یا مادون قرمز تولید نمی کنند و به سلامت افراد آسیب نمی زنند. نور یکدست و ملایم این محصولات چشم را اذیت نمی کند و در دراز مدت به آنها آسیب نمی رساند. و در اخر عمر این لامپ ها بسیار بیشتر از لامپ های قدیمی می باشد.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه