بنر چراغستان

لامپ ال‌ اي‌ دي حبابی ۲۵ وات بروکس

در اصفهان
کد آگهی : 6932
    کشور سازندهایران
    شرکت سازندهبروکس
    قیمت49,000 تومان
    خیابانپروین
    استاناصفهان
    ضمانت1 سال
    کانال تلگرامt.me/cheraghestancom

لامپ ال‌ اي‌ دي حبابی 25 وات بروکس از دسته بندی محصولات لامپ ال ای دی می‌باشد

شرکت بروکس یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان تجهیزات روشنایی در ایران می باشد که انواع محصولات و چراغ های ال ای دی را در داخل ایران تولید و روانه بازار می کند. این شرکت موفق به دریافت استاندارد RoHS شده است که نشان می دهد تمام محصولات این شرکت فاقد هرگونه عنصر مضر مانند جیوه یا سرب می باشد که این موضوع در کنار مقاومت بالای بدنه و حباب لامپ های ال ای دی این شرکت که مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه و فشار دارند باعث می شود که مصرف کنندگان بتوانند با خیال راحت آن را در هر مکانی که احتمال اصابت ضربه به لامپ مانند اتاق کودک وجود دارد نصب کنند زیرا با وارد آمدن هر ضربه به این محصولات آنها نمی شکنند و حتی با جدا شدن حباب آن از بدنه به هر دلیل هیچ ماده مضری از آن خارج نخواهد شد.

موارد استفاده لامپ حبابی بروکس
لامپ 25 وات بروکس دارای روشنایی بسیار خوبی می باشد به طوری که تنها با 25 وات توان مصرفی قادر است روشنایی 2150 لومنی ایجاد کند که نور بسیار قابل توجهی است. این نور برابر با نور یک لامپ 200 وات رشته ای می باشد با این تفاوت که میزان مصرف لامپ ال ای دی بسیار کمتر می باشد و استفاده از آن بسیار مقرون به صرفه است. همچنین به دلیل راندمان بالای لامپ های ال ای دی بروکس و تبدیل بیشتر انرژی الکتریکی به روشنایی تولید گرما این محصول بسیار ناچیز می باشد. بنابراین امکان استفاده از این محصول در هر فضایی وجود دارد چون به دلیل نور مناسب و یکدستی که تولید می کند امکان تامین نور اتاق ها ، راهرو ها، سرویس بهداشتی و حتی حیاط منازل را دارد.

مزیت های لامپ حبابی ال ای دی بروکس
تمامی لامپ های تولید شده توسط شرکت بروکس دارای رده انرژی +A می باشند که نشان دهنده مصرف بهینه آن ها است. این لامپ ها علاوه بر نور زیاد و مصرف پایین دارای نور سالم فاقد اشعه فرابنفش و مادون قرمز هستند که در کنار نور ثابت و بدون فلیکر آن در دراز مدت باعث آسیب به افراد نخواهد شد. داشتن پایه E27 باعث می شود که بتوان این لامپ را بر روی سرپیچ های استاندارد که معمولا در خانه ها استفاده می شوند به راحتی نصب نمود.

مشخصات لامپ ال ای دی حبابی 25 وات بروکس
توان : 25 وات

ولتاژ : 220_240 ولت

جریان : 195 میلی آمپر

شار نوری : 2250 لومن

روشنایی برابر لامپ رشته ای : 190 وات

سرپیچ : E27

ابعاد :95*185

ضمانت : 2 سال

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه