بنر چراغستان

پنل توکار آرامیس 7 وات پارس شعاع توس

در اصفهان
کد آگهی : 7567
    کشور سازندهایران
    شرکت سازندهپارس شعاع توس
    قیمت24,500 تومان
    استاناصفهان
    ضمانت2 سال
    کانال تلگرامt.me/cheraghestancom

پنل توکار آرامیس 7 وات پارس شعاع توس از مجموعه پنل های توکار دایره ای می باشد که برای نصب آن با در نظر گرفتن ابعاد حفره آن باید فضایی در داخل سقف ایجاد شود تا بتوان آن را درون سقف نصب کرد. ابعاد بیرونی 85×47 میلی متر و سایز حفره 70 میلی متر می باشد. پنل در وات های 7 و 9 تولید و به فروش می رسد که مدل 7 وات پایین ترین وات آن می باشد که نوری برابر 350 لومن ایجاد می کند.

نور پنل پارس شعاع توس در رنگ های سفید و آفتابی موجود می باشد که نوری بسیار یکنواخت و بدون سوسو زدن دارد که هرگز چشم ها را اذیت نمی کند و با قابلیت انتشار نور از اطراف پنل بر روی سقف زیبایی خاصی به فضا می بخشد. نور سالم این پنل فاقد اشعه فرابنفش و مادون قرمز بوده بنابراین برای سلامت انسان مضر نمی باشد.

پنل ذکر شده دارای فناوری LED SMD می باشد. این بدین معناست که المان های نوری که در این پنل توکار به کار رفته اند لامپ های ال ای دی هستند که نور بسیار زیاد تری نسبت به لامپ های رشته ای و کم مصرف تولید می کند و مصرف بسیار کم تری دارد و به نوعی 70% انرژی الکتریسیته به نور تبدیل می شود. همین موضوع تولید گرما ناشی از اطلاف انرژی را کاهش می دهد و محصول داغ نمی شود.

از ویژگی های ظاهری پنل علاوه بر پخش نور از اطراف پنل می توان به شکل ظاهری آن اشاره کرد. پنل دایره دارای لبه نسبتا پهنی می باشد که دو تا دور قسمت چراغ را احاطه کرده است و دارای ضخامت است. در دو سمت پنل دو دسته نارنجی رنگ وجود دارد که به منظور نگه داشتن پنل در داخل سقف تعبیه شده است و برخلاف آن پنل های روکار فاقد این قسمت ها هستند.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه