بنر چراغستان

چراغ توکار ۲۰ وات ماهان پارس شعاع توس

در اصفهان
کد آگهی : 7542
    کشور سازندهایران
    شرکت سازندهپارس شعاع توس
    قیمت89,500 تومان
    استاناصفهان
    ضمانت2 سال
    کانال تلگرامt.me/cheraghestancom

چراغ توکار 20 وات ماهان پارس شعاع توس از جمله چراغ های توکار می باشد که برای نصب نیاز به حفره در سقف نیست و به راحتی بر روی کناف نصب می شود بنابراین نصب این محصول از بقیه محصولات مشابه اسان تر است . ابعاد این چراغ 27x90x617mm است و با توان 20 وات که مصرف خیلی کمی دارد می تواند روشنایی زیادی برابر 1700Lm ایجاد کند که نور حاصل از این چراغ به دلیل وجود لامپ های ال ای دی که به صورت صفحه ای قرار گرفته اند سالم و عاری از هرگونه اشعه مضر و بدون اینکه چشم هارا خسته کند نور یکدستی به محیط می دهد.

این محصول در دو رنگ نور سفید و آفتابی به فروش می رسد که هر کدام از این رنگ ها ویژگی ها و زیبایی خاص خود را دارد و می تواند نیاز هر شخص با هر سلیقه ای را براورده کند. نور آفتابی چراغ های ال ای دی به نسبت چراغ های رشته ای و کم مصرف که حاوی اشعه مضر و دارای مصرف زیاد هستند بسیار ملایم تر و طبیعی تر می باشد.

نوع چیپ این محصول SMD می باشد که در چراغ ها با این فناوری محصول به دلیل تولید گرما ناچیز به محیط گرما اضافه نمی دهد و همین گرم نشدن بیش از حد باعث می شود که طول عمر محصول افزایش یابد و این محصولات با روشن و خاموش شدن های مکرر نمی سوزند و از کیفیت نور آنها کم نمی شود.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه