این مورد فروخته شده است.
بنر چراغستان

مانیتور آیفون تصویری الکتروپیک 7 اینچ مدل 1090

در اصفهان
کد آگهی : 6702
    قیمت1,950,000 تومان
    استاناصفهان
    ضمانت3 سال

مانیتور آیفون تصویری الکتروپیک 7 اینچ مدل 1090

شرکت الکتروپیک یکی از پیشگامان تولید و عرضه انواع درب بازکن های صوتی و تصویری در ایران می باشد. این شرکت با رعایت استاندارد های اروپا محصولات با کیفیتی را روانه بازار می کند. آیفون تصویری 7 اینچ مدل 1090 یکی از محصولات این شرکت می باشد. این محصول با ویژگی ها و طراحی خاص خود نظر خریداران بسیاری را به خود جلب کرده است.

این آیفون با صفحه نمایشگر 7 اینچی رنگی، تصویر با کیفیتی نشان می دهد . در زیر صفحه نمایش این آیفون کلید های لمسی برای باز کردن درب،تنظیمات و سایر عملکردها وجود دارد. مانیتور در 2 رنگ بدنه سفید و مشکی وجود دارد که جنس بدنه آن از (ABS) آنتی استاتیک و بدون تغییر در رنگ محصول می باشد.

دارای حافظه داخلی بوده ولی امکان اضافه کردن حافظه جانبی تا 16 گیگ با کارت (SD) وجود دارد. محصول از دو زبان انگلیسی و فارسی پشتیبانی کامل می کند که کاربری با آن را آسان می کند. شما می توانید آیفون تصویری مدل 1090 را به دو پنل درب بازکن و دو دوربین امنیتی متصل کنید و علاوه بر درب منزل داخل حیاط یا هرجا که دوربین امنیتی نصب شده است را ببینید.

ویژگی های ظاهری مانیتور تصویری 1090
مانیتور تصویری مدل 1090 الکتروپیک با طراحی مدرن و ظاهر شیک از دسته مانیتور های تصویری رنگی می باشد که فاقد گوشی برای برقراری ارتباط صوتی بوده و برای این منظور بر روی بدنه آن میکروفون و بلندگو تعبیه شده است و به بیانی دیگر با انتخاب دکمه پاسخگویی صدای شخص مراجعه کننده در محیط پخش خواهد شد.

صفحه نمایش رنگی 7 اینچی در وسط این مانیتور قرار گرفته است و تصاویری با کیفیت و شفافی به نمایش می گذارد. این محصول در 2 رنگ سفید و مشکی تولید و به بازار عرضه می شود. میکروفون (گیرنده صوتی ) این مانیتور که برای ارتباط برقرار کردن با شخص مراجعه کننده می باشد در بالا سمت چپ آن قرار گرفته و دو عدد بلندگو که صدای مراجعه کننده را پخش می کند در دو گوشه پایین قرار گرفته اند.

تعدادی دکمه لمسی در قسمت پایین صفحه نمایش قرار گرفته که هر کدام کاربرد منحصربفرد خود را دارد. اولین کلید از سمت راست دکمه گفتگو (talk) نام دارد که برای گفتگو با مراجعه کننده یا پاسخ به تماس داخلی استفاده می شود.

کلید (open) برای باز کردن درب ورودی می باشد که با لمس آن درب منزل باز خواهد شد. کلید (door) برای نمایش فضای رو به روی درب ورودی و روشن شدن صفحه نمایش مانیتور می باشد که با انتخاب آن می توانید تصویر درب ورودی را مشاهده کنید.

کلید بعدی کلید تماس داخلی یا (intercome) می باشد که با انتخاب آن می توانید با واحد های دیگر در ساختمان ارتباط صوتی برقرار کنید. گزینه (enter) برای اعمال تغییرات منو تنظیمات می باشد و دو کلید بعد که به ترتیب کلید های بالا (up) و پایین (down) نام دارند برای حرکت بر روی گزینه ها در منو به کار می رود و آخرین کلید، منو (menu) برای بازکردن منو می باشد.

ضمانتنامه و کیفیت آیفون تصویری الکتروپیک 1090
شرکت الکتروپیک یکی از پیشگامان تولید و عرضه انواع درب باز کن در ایران می باشد که از سال 1364 فعالیت خود را شروع کرده و همواره در پی تولید آیفون های صوتی و تصویری با کیفیت بوده و بزرگ ترین هدف این شرکت جلب رضایت مشتری می باشد.

تمام محصولات این شرکت با استاندارد خای روز اروپا و در بهترین شرایط و با بهترین مواد اولیه تولید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه