بنر چراغستان

چراغ لاینر خطی ۲۰ وات مدل سهیل پارس شعاع توس

در اصفهان
کد آگهی : 7606
    کشور سازندهایران
    شرکت سازندهپارس شعاع توس
    قیمت61,000 تومان
    استاناصفهان
    ضمانت2 سال
    کانال تلگرامt.me/cheraghestancom

چراغ های لاینر یا خطی یکی از نوین ترین محصولات روشنایی هستند که به تازگی در سراسر دنیا محبوب شده اند.با توجه به مسئله صرفه جویی در مصرف انرژی و گرمایش زمین ،توجه به چراغهای کم مصرف و LED افزایش یافت.

چراغهای خطی 20 وات مدل سهیل یکی از چند محصول شرکت پارس شعاع توس می باشد.طراحی زیبا و ابعاد مناسب 310x59x56mm امکان استفاده از این محصول را در تمامی مکانها به شما می دهد.این محصول را می توان در مغازه ها ،رستوران ها ، منازل و اداره ها استفاده کرد.

این محصول در رنگ های نور سفید، آفتابی و سفید آفتابی موجود می باشد.شما می توانید با توجه به مکان و نوع رنگ نور محصول مناسب را انتخاب کنید.

از ویژگی منحصر به فرد این محصول بهره گیری از فناوری LED SMD در ساخت این محصول است.چراغ های LED نور بسیار زیادی دارند.در مقابل چراغ های معمولی نور کمی دارند.این محصول که زیرمجموعه چراغ های LED است دارای نور قابل توجهی است.

فناوری SMD باعث می شود چراغها گرمای کمتری تولید کنند.بنابراین چراغ هایی که دارای این فناوری هستند عمر طولانی تری دارند.این چراغها هیچگونه اشعه مضری ندارند.و در آنها گاز های سمی به کار نرفته است.

همچنین جنس بدنه چراغ لاینر خطی 20 وات مدل سهیل پارس شعاع توس از فلز آلومینیوم می باشد.جنس حباب از پلاستیک مقاوم است بنابر این شکننده نیست.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه