بنر چراغستان

لاوان ۲۰ وات سنسوردار پارس شعاع توس

در اصفهان
کد آگهی : 7623
    کشور سازندهایران
    شرکت سازندهپارس شعاع توس
    قیمت98,000 تومان
    استاناصفهان
    ضمانت2 سال
    کانال تلگرامt.me/cheraghestancom

چراغ های سنسور دار نسل جدید محصولات روشنایی هستند که دارای سنسور حرکتی کوچکی هستند که با تشخیص حرکت اقدام به روشن کردن چراغ می کنند. چراغ لاوان 20 وات سنسوردار یکی از محصولات جدید شرکت پارس شعاع توس می باشد که دارای سنسور تشخیص حرکت بوده و با حرکت هر جسمی چراغ را روشن می کند . این چراغ دارای تایمر بوده و به مدت 60 ثانیه روشن می ماند و در صورتی که سنسور حرکت دیگری را تشخیص ندهد چراغ را به طور اتوماتیک خاموش می کند.

چراغ های سنسور دار تاثیر قابل توجهی در کاهش مصرف برق دارند و از روشن ماندن بیهوده چراغ برای مدت طولانی جلوگیری می کنند. چراغ سنسوردار لاوان علاوه بر بهره مندی از این ویژگی منحصربفرد، دارای تکنولوژی ال ای دی نیز می باشد که این عامل نیز تاثیر زیادی در کاهش مصرف برق دارد. دلیل این امر این است که چراغ های ال ای دی مصرف بسیار کمی دارند و در مقابل نور زیادی تولید می کنند. این امر باعث می شود که تعداد محدودی از آنها روشنایی مورد نیاز محیط را به راحتی تامین کند.

چراغ لاوان سنسوردار با توان 20 وات روشنایی برابر با 1550 لومن ایجاد می کند و دارای ابعاد 202*142*52 میلی متر می باشد که به صورت روکار نصب شده و نیاز به ایجاد حفره ندارد و نصب بسیار ساده ای دارد. نور این چراغ کاملا سالم بوده و فاقد اشعه فرابنفش و مادون قرمز می باشد و به چشم ها آسیب نمی رساند. نور این چراغ هیچگونه گرمایی ندارد و با روشن ماندن طولانی مدت محیط را گرم نمی کند این ویژگی برای روزهای گرم تابستان بسیار مهم و قابل توجه است.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه