شرکت صنایع سیم و کابل مشهد

شرکت صنایع سیم و کابل مشهد

خراسان رضوی ، مشهد

کارآفرين برتر

مختصری درباره شرکت صنایع سیم و کابل مشهد

کد آگهی : 7929

شرکت صنایع سیم و کابل مشهد با تکیه بر کیفیت و مرغوبیت تولیدات خود، از سال 1383صادرات انواع سیم و کابل را به کشورهای منطقه آغاز کرد و با این اقدام پا به عرصه بازارهای جهانی و جذب مشتریان خارجی گذاشت. به همین منظور استاندارد تولیدات خود را علاوه بر استاندارد ملی ایران، بر مبنای استانداردهای بین المللی نظیر DIN , BS,VDE,IEC و JTS نیز منطبق کرد.

کسب عنوان مرکز تحقیق و توسعه برتر کشور 1395

در مراسم برگزاری جشنواره پژوهش و
فناوری که توسط وزارت صنعت ، معدن و تجارت در مورخ 22/09/1395 در محل سالن همايشهای خليج فارس نمايشگاه بين المللی تهران با حضور مقام محترم وزارت صنعت ، معدن و تجارت جناب آقای مهندس نعمت زاده و آقای دکتر اسماعیلی رييس کمسیون پژوهش مجلس شورای اسلامی و آقای دکتر احمدی معاونت پژوهشی وزارت علوم ، تحقيقات و فناوری برگزار گرديد از مراکز تحقيق و توسعه برتر واحدهای صنعتی ، معدنی و پژوهشی کشور تقدير به عمل آمد .
در طی اين مراسم شرکت صنايع سيم و کابل مشهد به عنوان مراکز تحقيق و توسعه برتر (R&D) کشور معرفی و موفق به دريافت لوح تقدير گرديد .
اين موفقيت را به مديريت و پرسنل شرکت سيم و کابل و تمامی تلاشگران عرصه تحقيق و پژوهش صنعتی کشور تبريک عرض می نماييم .

 

صادر کننده نمونه سال 95

در پی برگزاری مراسم تجلیل از صادرکنندگان نمونه استانی که با حضور استاندار محترم خراسان رضوی و ریاست محترم سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان و نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی در محل اتاق بازرگانی مشهد برگزار گردید از مدیریت محترم عامل گروه کارخانجات سیم و کابل مشهد به عنوان صادر کننده نمونه استان با تقدیم لوح و تندیس تقدیر و تشکر به عمل آمد .
کسب این افتخار را به تمامی تلاشگران عرصه صنعت و تجارت تبریک عرض مینماییم

 

واحد نمونه سال 1395

در پی برگزاری مراسم روز جهانی استاندارد با شعار استانداردها ، اعتماد می سازند و با حضور مقامات مهم کشوری و استانی ( معاون محترم رییس جمهور ریاست محترم سازمان ملی استاندارد، استاندار محترم خراسان رضوی ، ریاست محترم اتاق بازرگانی خراسان رضوی ، ریاست محترم سازمان استاندارد خراسان رضوی) با تقدیر از واحدهای نمونه صنعتی استان لوح و تندیس زرین برترین واحد نمونه استانی در سال ۱۳۹۵ به مدیریت محترم عامل گروه کارخانجات سیم و کابل مشهد جناب آقای مهندس طغرایی اعطا گردید و همچنین لوح تقدیر مدیر کنترل کیفیت نمونه به اقای مهندس هاشم زاده مسئول کنترل کیفیت شرکت سیم و کابل مشهد اعطا شد .
این افتخار بزرگ را به تمامی تلاشگران صنعت کشور تبریک میگوییم .

 

برگزاری اجلاس خانه ايده آل ، ساخت ايران و کسب افتخار گروه کارخانجات سيم و کابل مشهد

 

به همت دبيرخانه توسعه صنايع ملی ايران و با همکاری وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی  (اجلاس خانه ایده آل ، ساخت ايران) با هدف حمايت از توليد ملی و معرفی برترين توليدکنندگان  در تاريخ 11 خرداد 1395 در مرکز همايشهای بین المللی سازمان صدا و سيما جمهوری اسلامی ایران تهران برگزار گرديد . گروه کارخانجات سيم و کابل مشهد بنابر تلاش و توانمنديهای ارزشمند و و جلب رضايت مشتريان در اين اجلاس مفتخر به دريافت سه جايزه ملی و بين المللی گرديد .

 

افتخاری ديگر در صنعت سیم و کابل

 

در پی برگزاری چهاردهمین اجلاس سران و مدیران  معتبرترین شرکت ها و سازمانهای عالی رتبه ایرانی که در مرکز همایشهای سازمان صدا و سیما برگزار گردید با اهدا دو جایزه و نشان ملی برترین تولید کننده سیم و کابل در ایران و نشان زرین استقامت ملی در تولید صنایع سیم و کابل به مدیریت گروه کارخانجات سیم و کابل مشهد از ایشان تقدیر و تشکر به عمل امد .

 

واحد نمونه صنعتی سال 1394

و با زهم موفقيتی ديگر …..

دريافت لوح تقدير واحد نمونه صنعتی سال 94 از سوی استاندار محترم خراسان رضوی در مورخ 1394/05/04 برای دومين سال متوالی

 

کارآفرين برتر سال 1394

در مورخ 1394/03/25 برگ زرينی ديگر بر افتخارات شرکت صنايع سيم و کابل مشهد درخشيد :

دريافت لوح تقدير کارآفرين برتر از سوی استاندار محترم خراسان رضوی برای دومين سال متوالی

 

همایش کارآفرین برتر دی ماه 1393

در پی برگزاری مراسم باشکوهی توسط اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی و با حضور استاندار محترم خراسان رضوی در مرکز همایشهای بین المللی صدا و سیمای مشهد سالن صبا مدیریت محترم عامل گروه کارخانجات سيم و کابل مشهد به عنوان کار آفرين برتر انتخاب و از ايشان با اهداء لوح یادبود و تنديس جشنواره تقدير به عمل آمد.

 

 

صادر کننده نمونه سيم کابل سال 1393

برگ زرينی ديگر بر افتخارات گروه کار خانجات سيم و کابل مشهد:

گروه کار خانجات سيم و کابل مشهد در دو سال پياپی به عنوان صادر کننده نمونه سيم و کابل انتخاب گرديد.

 

 

کارآفرين برتر

با توجه به بررسيهای به عمل آمده از طرف اداره صنعت و معدن استان خراسان رضوی مديريت محترم گروه کارخانجات سيم و کابل مشهد به عنوان کارآفرين برتر سال 1393 برگزيده و لوح يادبود آن تقديم مديريت گرديد .

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید
اشتراک گذاری

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

اطلاعات تماس ما


  • تلفن تماس: 35413277
  • نشانی: خراسان رضوی ، مشهد

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه