بنر چراغستان

لامپ ال اي دي حبابی ۵۰ وات پارس شعاع توس

در اصفهان
کد آگهی : 7769
    کشور سازندهایران
    شرکت سازندهپارس شعاع توس
    قیمت133,000 تومان
    خیابانپروین اعتصامی
    استاناصفهان
    ضمانت1 سال
    کانال تلگرامt.me/cheraghestancom

امروزه استفاده از لامپ های ال ای دی که در ساخت انواع محصولات روشنایی مانند لامپ های حبابی ، انواع پنل های توکار و روکار، پرژکتور ها و چراغ های خطی به کار می رود بسیار رایج شده است. علت محبوبیت این چراغ ها مصرف بسیار پایین آنها نسبت به چراغ های قدیمی می باشد. یکی از محصولاتی که دارای فناوری LED می باشد لامپ های حبابی می باشند. شرکت پارس شعاع توس یکی از بزرگترین تولیدکننگان انواع محصولات روشنایی ال ای دی و کم مصرف می باشد که لامپ حبابی 50 وات یکی از محصولات این شرکت می باشد.

این محصول به دلیل وجود لامپ های ال ای دی در حباب آن، دارای نور بسیار زیادی می باشد که علاوه بر مصرف کم کاملا سالم است. نور یکدست این لامپ ها تمام فضای اتاق را به یک اندازه روشن می کند و به دلیل ملایم بودن نور چشم ها در طولانی مدت خسته نشده و آسیب نمی بینند. نور محصولات ال ای دی کاملا سالم می باشد یعنی هیچگونه اشعه مضری تولید نمی کند. همچنین در ساخت این لامپ ها از فلزات سمی مانند جیوه استفاده نشده است.

استفاده از لامپ های ال ای دی با توجه به مصرف کم آنها در طولانی مدت باعث کاهش هزینه ها و صرفه جویی در مصرف برق می شود. لامپ های حبابی ال ای دی بیشتر انرژی الکتریکی را به روشنایی تبدیل می کنند و اتلاف انرژی ندارند بنابر این گرما تولید نمی کنند و باعث گرم شدن محیط نمی شوند.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه