بنر چراغستان

چراغ سقفی روکار مدل یوتاب پارس شعاع توس

در اصفهان
کد آگهی : 7600
    کشور سازندهایران
    شرکت سازندهپارس شعاع توس
    قیمت110,000 تومان
    استاناصفهان
    ضمانت2 سال
    کانال تلگرامt.me/cheraghestancom

یکی از محصولات منحصر بفرد شرکت پارس شعاع توس می باشد که می توان با تغییر زاویه تابش نور به وسیله صفحه ای که روی چراغ قرار دارد می توان نورپردازی های جالب و زیبایی انجام داد. شما می توانید صفحه روی چراغ را در دو سمت مخالف قرار داده و جهت تابش نور را عوض کنید. این چراغ دارای فناوری LED SMD می باشد و چراغ های ال ال ای به کار رفته در آن به صورت چیپ اس ام دی می باشد. این نوع چینش لامپ باعث می شود که نور به صورت یکنواخت از چراغ ساطع شود.

نور لامپ های ال ای دی به نسبت لامپ های رشته ای یا کم مصرف بسیار بیشتر می باشد. بنابراین استفاده از محصولات با فناوری ال ای دی به دلیل نور زیاد تر و مصرف پایین تر برای کاهش هزینه های برق و بهینه سازی مصرف بسیار توصیه می شود. در ابتدا ممکن است تفاوت قیمت لامپ های ال ای دی با مدل های قدیمی افراد را به سمت خرید مدل های قدیمی ارزان تر سوق دهد ولی باید توجه داشت که این تفاوت قیمت در آنده و در کاهش هزینه ی برق جبران خواهد شد و علاوه بر این نور این گونه چراغ های سالم تر بوده و موجب آسیب به افراد نمی شود.

چراغ سقفی روکار مدل یوتاب هیچگونه اشعه مضری ندارد و با توان 12 وات روشنایی برابر با 760 لومن ایجاد می کند که به نسبت توان مصرفی آن نور خوب و قابل توجهی است. این محصول به صورت روکار نصب می شود و دارای ابعاد 57*166 میلی متر می باشد و در دو رنگ نور سفید و سفیدآفتابی یا استاندارد تولید و به بازار عرضه می شود.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه