بنر چراغستان

چراغ سقفی روکار سه حالته ۹،۶،۳ وات پارس شعاع توس

در اصفهان
کد آگهی : 7619
    کشور سازندهایران
    شرکت سازندهپارس شعاع توس
    قیمت24,600 تومان
    استاناصفهان
    ضمانت2 سال
    کانال تلگرامhttps://t.me/cheraghestancom

چراغ سه حالته 9،6،3 وات پارس شعاع توس دارای فناوری LED SMD می باشد. طراحی این چراغ به صورتی است که دو چراغ ال ای دی دایره ای شکل با وات های 3 و 6 وات بر روی آن تعبیه شده است که هر کدام رنگ نور متفاوتی دارند و به رنگ های سفید و آفتابی می باشند. شما می توانید یکی از چراغ ها را به دلخواه روشن کنید و یا با روشن کردن هر دو رنگ نور، نور آن را به نور سفیدآفتابی (استاندارد) تبدیل کنید.

این پنل روکار بسیار کم کصرف بوده و با روشن کردن هر دو چراغ تنها 9 وات مصرف دارد اما به دلیل وجود لامپ های ال ای دی نور بسیار خوبی برای فضاهای کوچک دارد. نور پنل های ال ای دی کاملا سالم می باشد و هیچگونه اشعه مضر مانند فرابنفش یا مادون قرمز که از لامپ های فلورسنت کم مصرف ساطع می شوند ندارند. نور حاصل از چراغ های ال ای دی یکنواخت بوده و سوسو نمی زند بنابراین در مدت زمان طولانی چشم را خسته نمی کند و به آن آسیب نمی رساند.

چراغ هایی که با فناوری ال ای دی تولید می شوند بر خلاف لامپ های قدیمی رشته ای تولید گرما ندارند و محیط را حتی درصورتی که به مدت طولانی روشن بمانند گرم نمی کنند و علت این امر این است که لامپ های ال ای دی بیش از 70% انرژی الکتریکی را به نور تبدیل می کند و اتلاف انرژی ندارد. نور چراغ سقفی روکار سه حالته 9،6،3 وات به دلیل چیپ SMD و چینش لامپ های ال ای دی در تمام سطح چراغ، به صورت یکنواخت در تمام جهات در محیط پخش می شود و نور یکدستی ایجاد می کند.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه