بنر چراغستان

چراغ روکار ۱۸ وات آوین پارس شعاع توس

در اصفهان
کد آگهی : 6951
    کشور سازندهایران
    شرکت سازندهپارس شعاع توس
    قیمت تومان
    خیابانپروین
    استاناصفهان
    ضمانت2 سال
    کانال تلگرامt.me/cheraghestancom

چراغ روکار 18 وات آوین پارس شعاع توس

چراغ آوین جدیدترین محصول شرکت پارس شعاع توس می باشد که به تازگی وارد بازار شده است. این چراغ از نوع روکار بوده و برای نصب نیاز به ایجاد حفره در سقف نمی باشد. چراغ روکار آوین 18 وات با فناوری ال ای دی (LED) دارای نور ثابت و سالم می باشد. نور این چراغ ها به صورت یکنواخت در محیط پخش می شود و چشم را اذیت نمی کند و حاوی اشعه فرابنفش و مادون قرمز نیست.

به دلیل عدم تولید گرما در این چراغ ها، در صورت روشن ماندن به صورت طولانی مدت محیط را گرم نمی کنند و همین ویژگی تولید نکردن گرما طول عمر محصول را افزایش می دهد و با روشن و خاموش شدن مکرر نمی سوزد. همچنین در این محصول فلز جیوه که یک عنصر خطرناک می باشد به کار نرفته است.

چراغ روکار آوین با توان مصرفی 18 وات مصرف برق خیلی کمی دارد و به بهینه سازی مصرف برق کمک شایانی می کند. ابعاد این محصول 168*168*45 می باشد و روشنایی برابر 1350 لومن ایجاد می کند. این محصول در رنگ نور سفید ، آفتابی و سفیدآفتابی به بازار عرضه می شود که با توجه به فضا مورد نظر می توان رنگ نور مناسب را انتخاب نمود.

شرکت پارس شعاع توس یکی از به نامترین شرکت ها در زمینه تولید و عرضه انواع محصولات روشنایی ساخت ایران می باشد که کیفیت محصولاتش همیشه زبانزد مصرف کنندگان بوده است. این شرکت خدمات پس فروش در اختیار خریداران قرار می دهد که شامل 2 سال ضمانت تعویض می باشد.

مشخصات محصول:
توان : 18 وات

نوع چراغ : روکار

جریان : 300 میلی آمپر

نوع چیپ : SMD

ابعاد : 168*168*45

رنگ نور : سفید ، آفتابی، سفیدآفتابی

شار نوری: 1350 لومن

ضمانت : 2 سال

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه