بنر چراغستان

لامپ ال‌ اي‌ دي حبابی ۱۲ وات بروکس

در اصفهان
کد آگهی : 6936
    کشور سازندهایران
    شرکت سازندهبروکس
    قیمت23,500 تومان
    خیابانپروین
    استاناصفهان
    ضمانت1 سال
    کانال تلگرامt.me/cheraghestancom

لامپ ال‌ اي‌ دي حبابی 12 وات بروکس از دسته بندی محصولات لامپ ال ای دی می‌باشد

امروزه صرفه جویی در مصرف انرژی به خصوص برق دغدغه بسیاری از مردم است.لامپ ال‌ اي‌ دي حبابی 12 وات بروکس با مصرف بسیار پایین نیازهای روشنایی افراد را به راحتی برآورده می کند.این لامپ با مصرف بسیار پایین و تنها 12 وات روشنایی برابر با 1150 لومن تولید می کند که نور بسیار خوب و قابل توجهی است. برای درک بهتر این میزان روشنایی یک لامپ 120 وات رشته ای را در نظر بگیرید، نور لامپ حبابی ال ای دی بروکس با توان 12 دقیقا برابر با یک لامپ رشته ای 120 وات می باشد با این تفاوت که نور آن بسیار شفاف بوده و لامپ تولید گرما نداشته و داغ نمی شود.

با توجه به این که در این لامپ ها از ال ای دی استفاده شده است،روشنایی چشمگیری در فضا ایجاد می کنند.همچنین مصرف خیلی کم باعث می شود که هزینه ها بسیار کاهش پیدا کنند.این لامپ ها را می توان در تمامی مکان ها به کار برد. این محصول را می توان در بیمارستان ها ، اداره ها ، منازل ، مدرسه و هرجایی نصب کرد. این لامپ به راحتی با برق 220 ولت شهری کار می کند و با داشتن پایه E27 به راحتی بر روی سرپیچ های استاندارد که در همه خانه ها وجود دارند قابل نصب می باشد.

شرکت بروکس موفق به دریافت استاندارد RoHS برای محصولات خود شده است که این به معنی عدم وجود عناصر مضر در آن می باشد. نوری بسیار ملایم و یکدست و زلال بدون خیرگی از ویژگی های روشنایی این محصول است. نور فاقد اشعه بوده و چشم ها را خسته نمی کند. محصول در دو رنگ نور سفید و آفتابی تولید می شود. هرشخص می تواند با توجه به نیاز خود از این محصول خریداری کند. با استفاده همزمان از هر دو رنگ می توان نوری طبیعی داشت. بدنه و حباب لامپ ال ای دی بروکس بسیار مقاوم است و با وارد شدن ضربه یا فشار نمی شکند. عمر مفید لامپ حبابی بروکس 35000 ساعت می باشد.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه