بنر چراغستان

آیفون تصویری الکتروپیک مدل ۱۰۹۶ ۴.۳ اینچ

در اصفهان
کد آگهی : 7448
    کشور سازندهایران
    شرکت سازندهالکتروپیک
    قیمت2,850,000 تومان
    خیابانپروین
    استاناصفهان
    ضمانت3 سال
    کانال تلگرامt.me/cheraghestancom

آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1096 4.3 اینچ یکی از محصولات شرکت الکتروپیک می باشد که با طراحی بسیار زیبا و خاص توجه بسیاری از خریداران و مشتریان آیفون های تصویری را به خود جلب کرده است.

این مانیتور تصویری دارای صفحه نمایش 4.3 اینچی و صفحه کلید لمسی بوده و در دو رنگ سفید و مشکی تولید و عرضه می شود. مانیتور مدل 1096 دارای حافظه داخلی است و قابلیت افزودن حافظه جانبی تا 16 گیگا بایت با کارت (SD)دارد.

زنگ آن به صورت ملودی است و 10 ملودی زیبا و متفاوت دارد که می توان یک از آنها را برگزید. همچنین از دو زبان فارسی و انگلیسی پشتیبانی می کند که برای افرادی که با زبان انگلیسی آشنایی ندارند مناسب است.

از دیگر قابلیت های درخور توجه این مانیتور می توان به داشتن تقویم اشاره نمود. این مانیتور قابلیت اتصال به دو پنل تصویری و یک دوربین امنیتی را دارد که یکی از ویژگی های منحصر بفرد آن است. این محصول با فناوری SMT ساخته شده است و جنس بدنه (ABS) آنتی استاتیک بوده و رنگ آن تغییر نخواهد کرد. امکان ضبط فیلم و عکس در حافظه داخلی و جانبی آن وجود دارد.

مشخصات ظاهری آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1096 4.3 اینچ
آیفون تصویری 1096 دارای صفحه نمایش 4.3 اینچی رنگی با کیفیت تصویر بالا می باشد که در وسط بدنه این آیفون تصویری قرار گرفته است. در سمت چپ آن گوشی آن قرار دارد که برای ایجاد ارتباط صوتی میان پنل دم دری و قسمت داخلی به کار می رود.

در سمت راست چراغ power که نشان دهنده روشن یا خاموش بودن آفیفون می باشد. در قسمت پایین تر سه کلید لمسی قرار گرفته که هر کدام کاربری مختص به خودش را دارد. اولین کلید که عکس ادمی در حال وارد شدن به آسانسور را نشان می دهد کلید فراخوان آسانسور نام دارد که با انتخاب آن آسانسور به سمت طبقه شما می آید و دیگر لازم نیست برای آمدن آن صبر کنید.

دومین کلید لمسی که عبارت door رو به روی آن نوشته شده است برای روشن کردن مانیتور و نمایش دم درب به کار می رود در صورتی که گوشی بر سر جای خود قرار داشته باشد با لمس این کلید مانیتور روشن شده و درب ورودی که پنل دم دری نصب شده باشد را نشان می دهد. سومین کلید با شکل یک خانه با درب باز شده و عبارت open نوشته شده در کنار آن برای باز کردن درب به کار می رود.

چندین کلید غیر لمسی در قسمت های جانبی این آیفون قرار دارد از جمله کلید روشن یا خاموش (power) که در زیر این مانیتور قرار گرفته و در سمت راست قسمت مربوط به حافظه خارجی یا همان SD card و در پایین آن کلید mode که برای باز کردن منو و دو کلید بعدی با نشان های (+) و (-) برای بالا و پایین رفتن در منو به کار می رود.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه