بنر چراغستان

لامپ ال‌ اي‌ دي حبابی ۱۰ وات آرش

در اصفهان
کد آگهی : 7518
    کشور سازندهایران
    شرکت سازندهآرش
    قیمت20,500 تومان
    استاناصفهان
    ضمانت1 سال
    کانال تلگرامt.me/cheraghestancom

لامپ ال‌ اي‌ دي حبابی 10 وات آرش جدید ترین محصول شرکت آرش ترانس می باشد که به تازگی به بازار عرضه شده است. این لامپ با توان 10 وات مصرف بسیار کمی دارد و نور خوبی تولید می کند و در رنگ نور سفید به بازار عرضه می شود. نور این محصول سالم بوده و همچون لامپ های رشته ای و کم مصرف تشعشعات مضر در محیط پخش نمی کند.
مزیت بزرگی که لامپ های ال ای دی (LED)نسبت به سایر لامپ های پرمصرف قدیمی دارند باعث شده که در سال های اخیر استفاده از این چراغ ها افزایش چشمگیری پیدا کند که در ادامه به چند مورد اشاره خواهیم کرد.
اولین مزیت که در مقابل سایر بسیار قابل توجه است مصرف بسیار پایین این لامپ ها می باشد که در صورتی که کاملا جایگزین لامپ های رشته ای یا کم مصرف شوند کاهش چشمگیری در مصرف برق خواهیم داشت.
مورد بعدی سالم بودن نور لامپ های ال ای دی است که برخلاف لامپ های کم مصرف که حاوی فلز جیوه بودند و اشعه فرابنفش تولید میکردند لامپ های ال ای دی هیچیک از موارد ذکر شده را ندارند.
مورد اخر اینکگه لامپ های رشته ای قدیمی که دارای رشته تنگستن بودند و اساس کار آنها عبور جریان برق از این سیم است که به دلیل مقاومت بالا فلز تنگستن و عبور ندادن جریان برق این رشته نازک شروع به نوردهی می کند و همین امر باعث می شود بیش از 70% انرژی برق به گرما تبدیل شود و محیط را گرم کند. لامپ های ال ای دی این مشکل را ندارند و علاوه بر نور زیاد و مصرف کم تولید گرما ندارند.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه