بنر چراغستان

چراغ روکار ضد آب 20 وات آبتین پارس شعاع توس

در اصفهان
کد آگهی : 6491
    کشور سازندهایران
    قیمت93,000 تومان
    استاناصفهان
    کانال تلگرامt/me/cheraghestancom

چراغ روکار ضد آب 20 وات آبتین پارس شعاع توس

در محیط های مرطوب مانند حمام و سرویس بهداشتی و سایر مکان هایی که امکان برخورد نم و رطوبت وجود داشته باشد استفاده از چراغ های ضد آب بسیار مهم و ضروری است. چراغ روکار ضد آب 20 وات آبتین با استاندارد IP65 مقاومت بسیار خوبی در برابر نفوذ آب و رطوبت دارد. شما می توانید این محصول که یکی از محصولات شرکت پارس شعاع توس می باشد را در مکان هایی نظیر حمام و ذستشویی، پارکینگ ها و حیاط منازل و سایر ساختمان ها به صورت سقفی یا بر روی دیوار نصب کنید.

چراغ آبتین به فناوری LED مجهز می باشد که چراغ های ال ای دی در آن به صورت چیپ SMD قرار گرفته اند و نور را به صورت یکنواخت به تمام جهات پخش می کنند. چراغ هایی که دارای لامپ های ال ای دی هستند دارای مصرف کمتری نسبت به لامپ های رشته ای و کم مصرف هستند. لامپ های رشته ای با تولید گرمای زیاد و تبدیل بیشتر انرژی الکتریکی به گرما نور کمی تولید می کنند و مصرف بالایی دارند. لامپ های ال ای دی بیشتر برق مصرفی را به روشنایی تبدیل کرده و اتلاف انرژی ندارند بنابراین گرما تولید نکرده و نور بسیار خوبی دارند. نور این لامپ ها سالم و فاقد اشعه فرابنفش است.

آبتین 20 وات دارای سه رنگ نور می باشد که عبارت اند از سفید، آفتابی و سفیدآفتابی. با توجه به نیاز می توان یکی از این رنگ نور ها را انتخاب و خریداری نمود. این محصول دارای شار نوری 1700 لومن بوده که روشنایی بسیار خوبی می باشد. ابعاد این محصول که از نوع روکار می باشد 275*142*70 میلی متر است.
لینک سایت فروشنده

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه