بنر چراغستان

سایبان برقی متحرک و ثابت پارکینگ و ماشین

در تهران ، تهران
کد آگهی : 9354
    کشور سازندهایران
    شرکت سازندهدیجی سایبان
    قیمت0 تومان
    خیابانتهران آزادگان
    استانتهران
    شهرتهران
    ضمانت1 سال

یکی از کاربردهای سایبان برقی مربوط به پوشش فضای قرارگیری ماشین در فضاهای باز و حیاط منازل مسکونی می‌باشد. سایبان ماشین به عنوان یک پوشش و محافظ خوب برای خودروی شما در شرایط آب و هوایی متفاوت خواهد بود. سایبان ماشین این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا با اطمینان خاطر خودروی خود را در محیط آزاد قرار دهید و در صورت عدم نیاز آن را جمع کنید.
اتومبیل‌ها نیاز به مراقبت در برابر نور شدید خورشید و باران دارند. به همین دلیل بهتر است برای پارکینگ‌های غیر مسقف از سایبان استفاده شود. جنس این گونه سایبان‌ها باید بسیار مرغوب و در برابر اشعه‌های UV نور خورشید نیز مقاوم باشد.
سایبان پارکینگ سازه‌های فلزی همراه با پوشش‌های مختلف از جمله پارچه‌های چند لایه، پوشش‌های پلی‌کربنات و یا یو پی‌ وی‌ سی هستند که به عنوان محافظ خودرو در برابر نور خورشید، تغییرات جوی و بارش‌ها عمل می‌کند.
سایبان پارکینگ یکی دیگر از خدمات می‌باشد. سازه‌هایی با اشکال مختلف هندسی و متناسب با نوع محوطه که زیبایی و در عین حال استحکام را در بر دارد. با اجرای سایبان پارکینگ با پوشش مناسب می‌توان از خودرو و اتومبیل خود در مقابل عوامل طبیعی (برف . باران . تگرگ) و عوامل غیر طبیعی (سقوط اشیا و اجسام، مصالح ساختمان، فضولات پرندگان) محافظت کرد.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه