بنر چراغستان

تیک تولید کننده سینی نردبان کابل

در تهران ، تهران
کد آگهی : 9407
    کشور سازندهایران
    شرکت سازندهتیک صنعت
    قیمت300,000 تومان
    خیابانخیابان لاله زارجنوبی خیابان ترابی گودرزی مجتمع تجاری لاله زار طبقه چهارم پ 9
    استانتهران
    شهرتهران

سینی کابل گالوانیزه
داکت فلزی مشبک برای سیستم حفظ و نظم دادن انواع کابل های برق و شبکه سینی کابل برق است. مناسب هر نوع ساختمان و استاندارد ساختاری بصورت فلزی تولید می شوند. بهترین جنس برای ساخت سینی کابل،فلز گالوانیزه فابریک ، آبکاری گرم سپس استنلس استیل می باشد. جنس پلاستیکی سینی ها از پی وی سی ، پلی اتیلن و فایبرگلاس است. سینی کابل های برق مانند تمام پروفیل های استاندارد طول عرض ارتفاع و ضخامت دارند. با این تفاوت که روی آنها کاور و درب گذاشته می شود. کابل ها مخصوصاً فشار قوی در عبور دادن جریان برق مدار دارای نوسان با حرارت زیاد هستند. برای کاهش مقدار حرارت جریان و پیشگام در پایین آوردن دما قسمت زیر سینی های کابل سوراخ کاری می شود. در بازار خرید و فروش ایران پانچ شناخته می شود و دیگر کاربرد اصلی این سوراخ ها اتصال دادن اتصالات به هم است.
عرض سینی های کابل برق چقدر است :
10 سانتی متر
30 سانتی متر
40 سانت
50 سانتی متر
ضخامت استاندارد سینی کابل گالوانیزه :
مقدار لایه ورق گالوانیزه در بازار ضخامت این نوع داکت فلزی است. گواهی یا سرتیفیکیت از ۰/۵ تا ۲/۵ میلی متر و در مواقعی ۳ میل تولید می شود. علاوه بر این برای ساختن سینی کابل گالوانیزه گرم مقدار روی مذاب قرار گرفته ای که به صورت آبکاری گرم سطح فلز را همپوشانی می کند به ضخامت سینی برق اضافه می گردد. مهندسی آنها تیکنس عنوان می شود ، بستگی به محیط استفاده و نوع صنعت کاربردی برای کابل کشی های برق انتخاب ضخامت ها متفاوت است.
اتصالات سینی کابل برق :
متعلقاتی که با استفاده از آن ها به روشی استاندارد بتوان ، سیستم های مدیریت کابل را نصب و تجهیز کرد اتصالات سینی کابل است. انواع اصلی آنها بازو یا زانویی ها با شکل ها متغیر،نگهدارنده دستک یا ساپورت ها ،رابط،تبدیل،سه و چهار راهی،براکت و پلیت های تاسیساتی،ته بند،بست،کاور کلمپ و پیچ مهره می باشند. هر چقدر ارتفاع محیط نصب بلند تر و خم و پیچ های نقشه ساختمان تعداد بیشتری داشته باشد. نیاز به تجهیزات متنوع بهتری است که برخی از آنها توسط دستگاه و بعضی در اجرا بصورت دستی ساخته می شود.
تلفن دفتر فروش : 02133901895

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

گزارش مشکل آگهی

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....